استفاده شما از وبسایت مانیتک و سفارش کالا از این پایگاه به معنی توافق کامل شما با شرایط و ضوابط ذیل تلقی میشود.
خرید کالا از وبسایت مانیتک بر مبنای قوانین و آئیننامههای موجود در مورد تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت میپذیرد.
مانیتک هیچ گونه مسئولیتی را در مورد کارکرد سایت که میتواند ناشى از عواملی که خارج از سیطره مدیریت این فروشگاه میباشند (همانند نقص اینترنت، مسائل مخابراتى، تجهیزات سختافزاری و غیره)، نمیپذیرد.
مانیتک به هیچ وجه اطلاعات منحصربفرد کاربران را به اشخاص و طرفین غیر، واگذار نخواهد کرد و ضمنا با استفاده از آخرین فناوریها متعهد است حتیالمقدور از حریم شخصی کاربران دفاع کند.
خدمات و محتویات سایت، صرفا براى استفاده شخصى و غیرتجارى شما عرضه شده است. هر گونه سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی خواهد داشت و هیچ فرد حقیقی، حقوقی یا سایتی به هیچ عنوان نمیتواند از اطلاعات و محتویات موجود در سایت براى فروش، تولید مجدد یا ایجاد ترافیک در سایت خود استفاده نماید. اگر مایلید از سرویسها و محتویات سایت جهت مقاصد تجارى استفاده نمایید، لازم است از قبل به ما اطلاع دهید. براى این کار لطفا با ما تماس بگیرید.
کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل پر نمایند. بدیهی است در صورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.
مالکیت معنوی محتویات مانیتک شامل قانون حق تکثیر بوده و متعلق به مانیتک است.
فروش و تحویل سفارش در صورتی که مانیتک به دلایلی خارج از اراده و اختیار خود، توان تحویل کالا در موعد مقرر را نداشته باشد و طرفین درباره یک موعد جدید به توافق نرسند، خریدار حق دارد بدون هیچ گونه هزینهای سفارش را فسخ نماید.
ارزش کالا یا کالاهای سفارش داده شده طبق فهرست قیمت سایت محاسبه شده و شامل کلیه مالیاتها و عوارض فروش خواهد بود. هزینه مالیات بر ارزش افزوده در صورت عدم قید شدن در سایت صفر ریال محاسبه خواهد شد. تنها مبلغی که در موارد معین به ارزش کالا اضافه میشود، هزینه ارسال و بیمه کالا خواهد بود.
مدت گارانتی و نام شرکت ارائهدهنده خدمات پس از فروش در قسمت توضیحات هر کالا ذکر شده است. در صورت عدم درج موارد مذکور در این قسمت، گارانتی برای آن کالا وجود ندارد.
حریم خصوصی
مانیتک با تاکید بر احترامی که برای حریم شخصی کاربران قائل است، برای خرید، ثبت نظر یا استفاده از برخی امکانات وبسایت اطلاعاتی را از کاربران درخواست میکند تا بتواند خدماتی امن و مطمئن را به کاربران ارائه دهد. برای پردازش و ارسال سفارش، اطلاعاتی مانند آدرس، شماره تلفن و ایمیل مورد نیاز است و از آنجا که کلیه فعالیتهای مانیتک قانونی و مبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک صورت میگیرد و طی فرآیند خرید، فاکتور رسمی و بنا به درخواست مشتریان حقوقی گواهی ارزش افزوده صادر میشود، از این رو وارد کردن اطلاعاتی مانند نام و کد ملی برای اشخاص حقیقی یا کد اقتصادی و شناسه ملی برای خریدهای سازمانی لازم است. یادآوری میشود آدرس ایمیل و تلفنهایی که مشتری در پروفایل خود ثبت میکند، تنها آدرس ایمیل و تلفنهای رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخهای شرکت از طریق آنها صورت میگیرد. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماسهای همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که موارد فوق به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، مانیتک جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش میتواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.
مشتریان میتوانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و توسنتکنو تنها برای ارسال همان سفارش، از این اطلاعات استفاده خواهد کرد.
همچنین مانیتک با نصب و یا استفاده از اپلیکیشن با اخذ اجازه از کاربر اطلاعات زیر را به صورت ناشناس از کاربر اخذ میکند. این اطلاعات در حد ضرورت و متناسب با مقاصدی از جمله مطالعه علت گزارش خطا و بهبود اشکالات سیستمی و تجربه کاربری در هنگام استفاده از وبسایت مانیتک و نیز تحقیقات بازاریابی و ارائه خدمات و پیشنهادات خرید مرتبطتر به کاربران جمعآوری میشود و به نحوی مورد استفاده قرار میگیرند که به طور مستقیم به یک شخص حقیقی مشخص و معین مرتبط نباشند.
نوع دستگاه، زبان و نوع سیستمعامل دستگاه شما، شناسه اندروید و شناسه تبلیغاتی اندروید ویژه دستگاه شما، جستجوهای انجامشده در وبسایت مانیتک و نتایج انتخابشده، مدت و بازههای استفاده شما از مانیتک، برنامههای نصبشده، اطلاعات فنی و گزارشهای سرور شامل نوع شبکه و نوع و نسخه مرورگر این اطلاعات تنها توسط مانیتک استفاده شده و در اختیار شریک تجاری دیگری قرار نمیگیرد. همچنین در صورت درخواست کاربر اطلاعات قبلی پاکشده و پس از آن این اطلاعات جمعآوری نمیشود.
در صورت بروز وقفه (Crashes) نیز اطلاعات زیر جهت مطالعه علت بروز وققه و رفع خطا جمعآوری میشود: وضعیت روت بودن یا نبودن دستگاه، میزان کل رم و میزان فضای پر آن هنگام وقفه، روز و ساعت رخدادها، خاموش یا روشن بودن شبکه بیسیم، خاموش یا روشن بودن شبکه دیتا، خاموش یا روشن بودن وضعیت رومینگ.
توسنتکنو اطلاعات را توسط کوکی (Cookie) جمعآوری میکند. کوکی فایلی است که به درخواست یک سایت، توسط مرورگر ایجاد میشود و به سایت امکان ذخیره بازدیدهای شما و مناسبسازی آنها را فراهم مینماید. بسیاری از مرورگرها امکان غیرفعال کردن کوکی را فراهم کردهاند، به این منظور میتوانید راهنمای مرورگرها را مطالعه کنید.
مانیتک برای اطلاعرسانی رویدادها و اخبار، خدمات و سرویسهای ویژه یا پروموشنها، برای اعضای وبسایت ایمیل یا پیامک ارسال میکند. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت این گونه ایمیلها و پیامکها نداشته باشند، میتوانند عضویت دریافت خبرنامه مانیتک را در پروفایل خود لغو کنند. عدم اقدام جهت لغو، به منزله موافقت ضمنی با دریافت ایمیلها و پیامها و سلب حق اعتراض است.
مانیتک ممکن است نقد و نظرهای ارسالی کاربران را در راستای رعایت قوانین وبسایت ویرایش کند. همچنین اگر نظر یا پیام ارسالشده توسط کاربر، مشمول مصادیق محتوای مجرمانه باشد، مانیتک میتواند از اطلاعات ثبتشده برای پیگیری قانونی استفاده کند. کاربران ضمن استفاده از خدمات وبسایت مانیتک، حق ویرایش اطلاعات و استفاده از آنها را در چارچوب فوقالذکر به مانیتک اعطا نموده و حق اعتراض را از خود سلب مینمایند.
باید تاکید شود که حفظ و نگهداری رمز عبور و نام کاربری بر عهده کاربران است و لذا برای جلوگیری از هرگونه سواستفاده احتمالی، کاربران نباید آن اطلاعات را برای شخص دیگری فاش کنند. در صورتی که کاربر شماره همراه خود را به فردی دیگر واگذار کرد، جهت جلوگیری از سواستفاده یا مشکلات احتمالی کاربران باید شماره موبایل خود را در پروفایل تغییر داده و شماره جدیدی ثبت نمایند.
مسئولیت هرگونه خسارت احتمالی که ناشی از عدم رعایت موارد فوقالذکر توسط کاربر باشد، با خود کاربر بوده و کاربر حق هر گونه ادعا علیه مانیتک را از خود سلب میکند. مانیتک هویت شخصی کاربران را محرمانه میداند و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمیکند، مگر اینکه با حکم مقام قضایی یا اداری صالحه یا طبق قوانین و مقررات رایج کشور موظف باشد در اختیار مراجع ذیصلاح قرار دهد. در این موارد هیچ گونه مسئولیت قانونی مبنی بر جبران خسارت برای مانیتک وجود ندارد و کاربران با اعلام رضایت خود در استفاده از خدمات وبسایت ضمنا حق هرگونه اعتراض را از خود سلب نمودهاند.
همچنین بدین وسیله به اطلاع کاربران رسانده میشود که مانیتک همانند سایر وبسایتها از جمعآوری IP و کوکیها استفاده میکند. کوکی فایلی است که به درخواست یک وبسایت، توسط مرورگر ایجاد میشود و به سایت امکان ذخیره بازدیدهای شما و مناسبسازی آنها را فراهم مینماید. بسیاری از مرورگرها امکان غیرفعال کردن کوکی را فراهم کردهاند، به این منظور میتوانید راهنمای مرورگرها را مطالعه کنید. اما پروتکل، سرور و لایههای امنیتی مانیتک و روشهای مناسب مدیریت دادهها حداکثر تلاش را به عمل میآورد که اطلاعات کاربران را محافظت و از دسترسیهای غیرقانونی جلوگیری کند. طبیعتا مسئولیت هرگونه سواستفاده به شخص یا اشخاص متخلف مربوط بوده و مانیتک حق اعتراض و پیگیری را از طریق قانونی بنا بر صلاحدید خود محفوظ میدارد.
در صورتی که تمایلی به دریافت ایمیلها و خبرنامههای مانیتک ندارید، میتوانید بر روی کلمه لغو عضویت در انتهای صفحه ایمیل کلیک کنید.
مانیتک برای حفاظت و نگهداری اطلاعات و حریم شخصی کاربران همه توان خود را به کار میگیرد و امیدوار است که تجربه خریدی امن، راحت و خوشایند را برای همه کاربران فراهم آورد.
هزینه بازگشت چطور محاسبه خواهد شد؟
– سفارشاتی که ارسال آنها از طریق اکسپرس مانیتک و یا فروشندگان صورت گرفته باشد در صورت ثبت درخواست مرجوعی کالا، هر درخواست شامل ۲۰ هزار تومان هزینه بازگشت است.
– هنگام ثبت درخواست مرجوعی هزینه بازگشت را میتوانید از طریق حساب کاربری خود مشاهده نمایید و بعد از بازگشت و پذیرش کالا این مورد از طریق پیامک به شما اطلاعرسانی خواهد شد.
– لازم به ذکر است هزینه بازگشت کالا شامل مشتریان سایر کسبوکارهای مانیتک نیست.
– در صورتی که هزینه بازگشت به سفارش شما تعلق گرفته باشد، هزینه بازگشت از مبلغ مرجوعی کسر و باقی مانده مبلغ به حسابتان واریز خواهد شد.
– اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیبدیدگی ظاهری به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش مانیتک برسد، هزینههای ارسال به عهده مانیتک است.
– برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، تصویر رسید را به آدرس info@moneytech.ir ارسال فرمایید.
چطور درخواست خود را جهت مرجوعی کالا به شما اطلاع دهم؟
از طریق یکی از روشهای زیر، درخواست خود را اطلاع دهید:
۱- وارد پروفایل خود شوید و از قسمت سفارشات تحویلشده، درخواست خود را ثبت کنید.
۲- پیام خود را در صفحه «تماس با ما» با انتخاب موضوع خدمات پس از فروش، ارسال کنید.