1- ارسال تراکنش اصلاحیه برای تراکنش های برداشت وجه ای که عملیات Present آنها با خطا مواجه شده است و اسکناسی پرداخت نشده است
رفتار مشابه به نرم افزار یاس شده است
2-اضافه شدن رسید تراکنش های مشکوک به منوی سوپروایزری
روش اول:
روش دوم:
توجه:
در صورت نداشتن تراکنش ریترکت رسید چاپ نمی شود
تراکنشهای ریترکت تا 2 هفته بر روی ترمینال نگهداری و پس از آن حذف می شوند
تراکنش مشکوک به چه تراکنشی گفته میشود؟
تراکنشی که به علت بروز مشکل سخت افزاری بر روی ماژول دیسپنسر، در زمان Present کردن اسکناسها در سرویس برداشت وجه اتفاق می افتد و امکان حصول اطمینان از ارائه و یا عدم ارائه اسکناس توسط نرمافزار وجود ندارد، تراکنش مشکوک نامیده می شود.
برای این دسته از تراکنش ها، تراکنش اصلاحیه ارسال نمی گردد و بررسی آ نها همانند گذشته بر عهده پذیرنده می باشد. پذیرنده می تواند با استفاده از رسید تراکنش های مشکوک، بررسی کاست ریترکت و یا ریجکت و صورت حساب مشتری، در مورد پرداخت و یا عدم پرداخت اسکناس به مشتری تصمیم گیری کند.
3-اضافه شدن رسید تراکنش های ریترکت (Retract ) به منوی سوپروایزری
روش اول:
روش دوم:
توجه:
در صورت نداشتن تراکنش ریترکت رسید چاپ نمی شود
تراکنشهای ریترکت تا 2 هفته بر روی ترمینال نگهداری و پس از آن حذف می شوند
تراکنش ریترکت به چه تراکنشی گفته میشود؟
تراکنش ریترکت به آن دسته از تراکنش هایی گفته می شود که عملیات Preset اسکناسها با موفقیت انجام شده است و اسکناسها به رویت مشتری رسیده است ولی مشتری تمامی اسکناسها و یا بخشی از اسکناسها را بر نداشته است.
بررسی این دسته از تراکنش ها همانند گذشته بر عهده پذیرنده میباشد.
بررسی با استفاده از رسید تراکنشهای ریترکت و بررسی موجودی کاست ریترکت صورت میگیرد.
4-تلاش برای Retract و یا Reject کردن اسکناس ها زمانی که عملیات Present با خطا مواجه می شود.
5-برطرف شدن مشکل ضبط کارت
6- برطرف شدن مشکل بهم ریختن فونت فارسی بر روی رسید در حالات با خطا مواجه شدن دیوایس رسید پرینتر
7- اجرای مجدد ایجنت ITM پس از خروج از VDM در برند NCR
8- نمایش اطلاعات مهم تراکنش در صفحه پایانی سرویس
9- اضافه شدن رسید دیجیتال در قالب QR Code به صفحه پایانی سرویس و درج جزئیات مورد نظر مشتری
10-درج تاریخ و زمان تراکنش بر روی رسید کاغذی، ژورنال الکترونیکی و رسید دیجیتال (پیش از این تاریخ سیستم لحاظ می گردید و در صورت معتبر نبودن، تاریخ و زمان نادرست درج می گردید)
برای این کار کافی است دکمه ورود به منوی سوپروایزری در زمان اجرا فشرده شود
11- قابلیت ورود به منوی سوپروایزری در زمان اجرای اولیه و قبل از In Service شدن دستگاه
12- تغییر نام شاپمانی به مانیتک در Footer رسید چاپی
13-اضافه شدن قابلیت بروزرسانی نسخه ایجنت با استفاده از USB Flash Drive و منوی سوپروایزری
با تغییرات انجام شده دو گزینه زیر نمایش داده میشود
1-Remote : با انتخاب این گزینه همانند گذشته بررسی بروزرسانی نسخه از سرور اتفاق می افتد.
2-Local (Flash Drive): با انتخاب این گزینه برنامه به دنبال نسخه های موجود در USB Flash Drive می گردد و در صورت پیدا کردن آنها، لیست آنها نمایش داده می شود.
021-43054800
تهران: سعادت آباد, خیابان حق طلب غربی
info@moneytech.ir